Grand Motors banner
Auto otpad Sole banner Led Shop banner
Knežević Enterijer banner Faber auto delovi banner

Fokus TDDI-obican dizel

Ovde dobijate savete za kupovinu Forda... koji Ford,do koliko para,vredi li taj auto itd itd.
Zaključana
Apolon
Poruka: 320
Član foruma od: petak, 20. maj 2011. u 11:53h

Fokus TDDI-obican dizel

Poruka od Apolon » subota, 21. maj 2011. u 23:47h

Veliki pozdrav svim ljubiteljima Forda. Ja sam ovde novi i imam slatku muku. U fazi sam skupljana para za jednog fokusa karavana i vec mesecima pratim ovaj forum. Jos nisam odlucio dali benzin ili dizel, ali me interesuje dali u TDDI motor moze da se sipa obican dizel i ako moze, a cuo sam da moze, dali to menja performanse, potrosnju i ostalo u odnosu na euro dizel ? Hvala unapred....... :wtf:
P.S. Inace sam ceo zivot vozio benzince i plin, tako da sam totalni laik sto se tice dizelasa. :search;

knez91

 
Poruka: 2311
Član foruma od: nedelja, 30. maj 2010. u 20:13h

Re: Fokus TDDI-obican dizel

Poruka od knez91 » nedelja, 22. maj 2011. u 00:09h

mislim da nije preporucljivo ( ne bi trebalo) ali sacekaj da se neko iskusniji javi....
Loyale piše: kad ga poguras upali na pola tocka.
Knežević Enterijer

Markedjani
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Poruka: 21569
Član foruma od: petak, 10. okt. 2008. u 11:14h

Poruka od Markedjani » nedelja, 22. maj 2011. u 01:10h

Apolon piše:Veliki pozdrav svim ljubiteljima Forda. Ja sam ovde novi i imam slatku muku. U fazi sam skupljana para za jednog fokusa karavana i vec mesecima pratim ovaj forum. Jos nisam odlucio dali benzin ili dizel, ali me interesuje dali u TDDI motor moze da se sipa obican dizel i ako moze, a cuo sam da moze, dali to menja performanse, potrosnju i ostalo u odnosu na euro dizel ? Hvala unapred....... :wtf:
P.S. Inace sam ceo zivot vozio benzince i plin, tako da sam totalni laik sto se tice dizelasa. :search;
Ni pod tačku razno D2... samo Eurodizel.

Samo stari 1.8td motori mogu na D2... tddi-tdci nikako.
Slika